Субота, 20.04.2024, 15:22
Вітаю Вас Гість | RSS

Здорове харчування

Головна » 2011 » Липень » 25 » Спадковість і мінливість - безкоштовний банк рефератів без плагіату
10:02
Спадковість і мінливість - безкоштовний банк рефератів без плагіату

Спадковість і мінливість

У природі постійно відбувається коливання чисельності популяцій: число особин в популяції то скорочується, то зростає. Само-собою зрозуміло, ці процеси змінюють один одного найбільш або найменш часто, тому їх називають хвилями життя або популяційних хвилями. В одних випадках вони з'єднані з сезоном року (у майже всіх комах, у однорічних рослин). В інших варіантах хвилі спостерігаються через найбільш довгі терміни і з'єднані з коливаннями погодних критерій або врожаїв кормів (загальне розмноження білок, зайців, мишей, комах). Час від часу передумовою конфігурації чисельності популяцій є лісова пожежа, повінь, надзвичайно потужні морози або посухи.

Хвилі ці зовсім випадком і різко змінюють в популяції концентрації зрідка зустрічаються генів і генотипів. У період спаду хвиль одні гени і генотипи можуть зникнути на сто відсотків, при тому випадком і незалежно від їх біо цінності. Звичайно ж, всі ми дуже добре знаємо те, що а інші також нагодою залишаться і при тому новенькому наростанні чисельності популяції різко підвищать свою концентрацію. Необхідно підкреслити те, що популяційні хвилі, як і мутаційний процес, поставляють випадковий, ненаправлений спадковий матеріал для боротьби за існування і природного відбору.

Дарвін зазначив співвідносних вдачу спадкової мінливості:

довгі кінцівки тварин практично постійно супроводжуються подовженою шийкою, у безшерстих собак спостерігаються недорозвинені зуби.

Пов'язаний з тим, що один і цей же ген впливає на формування не 1-го, а 2-ух і більш ознак. У базі всіх видів спадкової мінливості лежить зміна гена або сукупності генів. Тому, проводячи відбір по одному, невластивому ознакою, слід врахувати можливість виникнення в прийдешнім інших, час від часу непотрібних ознак, співвідносні з ним пов'язаних.

Невизначена мінливість, яка зачіпає хромосоми або гени, тобто матеріальні бази спадковості, вона обгрунтована конфігурацією генів або утворенням новітніх композицій їх серед нащадків.

- Співвідносна - пов'язана з тим, що один і цей же ген впливає на формування не 1-го, а 2-ух і більш ознак.

Спадковість і мінливість, - різні характеристики організмів, що зумовлюють подібність і несхожість потомства з батьками і з найбільш віддаленими предками. Спадковість виражає стійкість органічних форм у ряду поколінь, а мінливість - їх здатність до перетворення.

Дивергенція (від СР - вік. Лат. Діверго - відхиляти), розходження ознак і параметрів у сначало близьких груп організмів у процесі еволюції. Підсумок проживання в різних критеріях і неоднаково спрямованого Є.О. Поняття дивергенція введено Дарвіном для роз'яснення великої кількості видів культурних р-нтй, порід домашніх ж-них і біоліг. Видів

У невизначену мінливість заходить мутація, а мутація - це елемент. Було б погано, якби ми не відзначили те, що еволюційним матеріалом.

Революція в генетиці була підготовлена ??всім ходом могутнього цдей і способів менділізма та хромосомної теорії спадковості. Вже в надрах цієї теорії було показано, що є явища трансформацій у мікробів; що хромосоми - це комплексні складові, що складаються з білка і нуклеїнової кислоти. Молекулярна генетика - це справжнє дітище усього XX століття, що на новенькому рівні поглинуло в себе прогресивні підсумки розвитку хромосомної теорії спадковості, теорії, теорії гена, способів цитології і генетичного аналізу. На шляхах досліджень протягом крайніх 20 років генетика зазналапоістене революційні конфігурації. Треба сказати те, що вона є однією з найбільш блискучих учасниць в загальній революції сучасного природознавства. Всім відомопро те, що завдяки її розвитку виникла новенька концепція про сущестності життя, в практику увійшли новітні могутні способи управління і пізнання спадковості, що вплинули на сільське господарство, медицину та створення.

Головним у даній революції було розкриття молекулярних основ спадковості. Виявилося, що порівнянно звичайні молекули дізоксірібонуклеінових кислот (ДНК) несуть у своїй структурі запис генетичної інформації. Ці відкриття зробили єдину платформу генетиків, фізиків і хіміків в аналізі проблем спадковості. Виявилося, що генетична інформація діє в клітинці за принципами керуючих систем, що ввело в генетику в багатьох випадках мова і логіку кібернетики.

Всупереч старим поглядам на всеоб'ятную роль білка як базу, ці відкриття показали, що в базі приемственности життя лежать молекули нуклеїнових кислот. Під їх впливом в кожній клітинці формуються спеціальні білки. Керуючий апарат клітини зібраний в її ядрі, точніше - в хромосомах, з лінійних наборів генів. Безсумнівно, варто згадати те, що кожен ген, який є простою одиницею спадковості, разом з тим є непростою мікросвіт у вигляді хім структури, властивої певному відтинку молекули ДНК.

Таким чином сучасна генетика відкриває перед людиною глибини організації і функцій життя. Як всякі великі відкриття, хромосомна теорія спадковості, теорія гена і мутацій (вчення про форми мінливості генів і хромосом) надавали глибоке вплив на життя. Мало хто знає те, що розвиток фізико-хімічної суті явища спадковості нерозривно пов'язане із з'ясуванням матеріальних основ всіх явищ життя. В явищі житті немає нічого не рахуючи атомів і молекул, але форма їх руху якісно специфічна. Спадковість не автономне, незалежне, воно невіддільне від прояву параметрів клітини в цілому.

Взаємодія молекул ДНК, білків і РНК лежить в базі життєдіяльності клітини і її відтворення. Не для кого не секрет те, що так як явище спадковості, в загальному розумінні цього поняття, є відтворення за їхніми східного типу обміну речовин, зрозуміло, що загальним субстратом спадковості є клітинка в цілому.

Явище спадковості в цілому необусловлено тільки генами і хромосомами, які являють собою все таки лише елементи найбільш складної системи - клітини. Це не применшує ролі генів і ДНК, в їх записана генетична інформація, тобто можливість відтворення певного типу обміну речовин. Але реалізація цієї здатності, тобто процеси розвитку особини або процеси життєдіяльності клітини, базується цілісної саморегулюючої системі у вигляді клітки або організму. У поточний час як першочерговим постає завдання, дізнатися, як здійснюється вищий синтез фізичних і хімічних форм руху, виникнення якого знаменувало собою появу життя і спадковості. Явище життя не можна звести до хімії та фізики, а життя - це особлива форма руху матерії. Не для кого не секрет те, що але ясно, що суть даної особливої ??форми руху матерії не може прийнята без пізнання природи звичайних форм, які входять в нього вже начебто в "знятому вигляді". Дуже хочеться підкреслити те, що тому проблема фізичних і хімічних основ спадковості є зараз одним із центральних у генетиці. Її розробка зобов'язана закласти бази для вирішення проблем спадковості у всій труднощі її біо змісту. Зовсім ясно, що важливі вопросци філософського матеріалізму з'єднані з розробкою цієї проблеми. Матеріалістична постановка вирішальних вопросцев спадковості не мислима без визнання того, що явище спадковості матеріально обгрунтовано, що в клітині яка утворює покоління, повинні бути певні матеріальні речовини і структури, фізичні та хімічні форми руху яких завдяки їх специфічному взаємодії роблять явищеспадковості.

У світлі сказаного цілком зрозуміло те значення, яке має повна фізико-хімічна розшифровка будови на біологічному рівні принципових молекул. Пару років тому в перший раз хім засобами поза організмом була синтезована білкова молекула - гормон інсулін, керуючий вуглеводним обміном в людському організмі. Не так давно була розшифрована фізична структура 2-ух білків - дихальних пігментів крові та м'язів - гемоглобіну і міоглобіну. Для молекули ферменту лізоцин фізики відкрили просторове розміщення кожного з тисячі атомів, що беруть участь в побудові його молекул. І навіть не треба і говорити про те, що встановлено місце в молекулі, відповідальне за каталітичний ефект цього біо каталізатора, не допускати проникнення вірусів в клітинку.

Переглядів: 647 | Додав: chords | Рейтинг: 0.0/0