Спадковість і воспіітаніе - Суспільство вчителів Intel Education Galaxy - 25 Липня 2011 - Здорове харчування
П`ятниця, 09.12.2016, 14:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Здорове харчування

Головна » 2011 » Липень » 25 » Спадковість і воспіітаніе - Суспільство вчителів Intel Education Galaxy
10:07
Спадковість і воспіітаніе - Суспільство вчителів Intel Education Galaxy

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Спадковість і воспіітаніе, питання виховання особистості учня з урахуванням спадкових ознак

Шановні колеги! Провідні вчені-педагоги різних держав відзначають, що існує взаімосвязьмежду вдачею людини, спадковістю і вихованням. Цей вопросволнует майже всіх батьків. Виявляється вдача у вчинках людини, в егоповеденіі в різних життєвих ситуаціях. Так як людина живе неізольовані, а в суспільстві, то в його вдачі виявляються риси, що розкривають його ставлення до людей, до праці, до себе. Вчені такустанавлівают кількісні співвідношення впливу середовища і спадковості наумственное розвиток малюків: 64%-спадкове вплив, 16%-відмінності в уровнесемейной середи, 3% - відмінності у вихованні малюків в сім'ї, 17%-смешанниефактори (взаємодія спадковості з середовищем). При нинішньому " загальному тлі ", пропагують певні негатівноеповеденіе, як можна і необхідно, на ваш погляд, битися за наших малюків? Чтоделаете особисто ви, щоб малюки зберігали ті загальнолюдські принципи, накоторих ми самі були виховані?

Шановні колеги! Провідні вчені-педагоги різних держав відзначають, що існує взаімосвязьмежду вдачею людини, спадковістю і вихованням. Цей вопросволнует майже всіх батьків. Виявляється вдача у вчинках людини, в егоповеденіі в різних життєвих ситуаціях. Так як людина живе неізольовані, а в суспільстві, то в його вдачі виявляються риси, що розкривають його ставлення до людей, до праці, до себе. Вчені такустанавлівают кількісні співвідношення впливу середовища і спадковості наумственное розвиток малюків: 64%-спадкове вплив, 16%-відмінності в уровнесемейной середи, 3% - відмінності у вихованні малюків в сім'ї, 17%-смешанниефактори (взаємодія спадковості з середовищем). При нинішньому " загальному тлі ", пропагують певні негатівноеповеденіе, як можна і необхідно, на ваш погляд, битися за наших малюків? Чтоделаете особисто ви, щоб малюки зберігали ті загальнолюдські принципи, накоторих ми самі були виховані?

Поки дитина ще невеликий і вдача не сформований, то, на мій погляд, потрібно прикладати всі сили над формуванням позитивного справи до оточуючих, дбайливого справи до тварин, природу, що оточує нас реальності. Демонструвати, спочатку, своїм особистим прикладом, пропагувати кращі сімейні традиції і здоровий стиль життя в прямому сенсі цього слова. Якнайбільше здійснювати зв'язок з общественннимі організаціями, культурними та дозвільний центрами. Потрібно, щоб дитина була в незмінному пошуку, творчості, був зайнятий гурткової діяльністю, відчував себе потрібним.

Малунова Галина Анатоліївна, вчитель арифметики та інформатики

Шановна Галина, я вдячний Для вас за відповідь. Як би це було не дивно, але займаючись проблемою "Негативних явищ в суспільстві", я прийшов до висновку, що чинні в сучасній педагогіці способи і приципом виховання не еффетівни в питаннях профілактики, подолання і запобігання їх. Як би це було не дивно, але тут потрібна і допомагає "Теорія педагогічної дії, виклику резервних можливостей учнів", що базується на вираженні Демокріта: "На людину можна вплинути системою особливих вправ для конфігурації своєї позиції". При цьому це стосується для слабеньких, потужних і важких малюків. Найбільш ретельно ця теорія викладена в розміщеній статті "Іммера-Зніч світлий день жур." Виховання школярів ", № 8, 2010р., С.34-38

Компанія Intel не сприймає на себе ніякої відповідальності, не дає ніяких обов'язків не надає жодних прямих і непрямих гарантій щодо змісту реального веб-сайту, в тому числі гарантій придатності для певної мети, ліквідності, коректності, доречності, також відсутності порушення патентних прав, прав автора та інших правінтелектуальної власності. Будь-які треті сторони можуть застосовувати утримання реального веб-сайту на власний страх і ризик. Весь текст Правил і критерій ролі ви зможете прочитати тут.

Переглядів: 245 | Додав: chords | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
--------